En helt okej lördag

Halloj... kvällen igår vart helt okej även fast vi inte kunde bowla. jag å jessica tog bussen från hökarängen 20 över 6 å så begav vi oss till huddinge. Det va jag ´jessica danny markus å wille som badade å basta. de va skönt fast eftersom jag har ett står under knät så va de inte så skönt i början när jag hoppade i för de sved lite...

Efter badet gick vi upp till wille å kolla på tv å sen vid 10 gick vi ner och hyrde film, kommer inte ihåg vad den hette... men den va helt okej faktiskt å slutade sorgligt. tycker inte om när filmer slutar sorgligt, menmen.

om en timme ungefär ska jag ta bussen tills skogås å ska då Träna med laget. vi ska gymma idag, men de blir pass, så de väntar å ser vad vi får göra för kul/jobbigt. Det är en timme så det är lagom. ska sen till viktor å slappa antar jag, så de blir en lugn kväll. Nästa helg åker jag ju till åland på turnering så de ska bli kul antar jag.. skönt att komma bort å göra nått annat på helgen....

Vad gjorde ni den här helgen?


Bjuder på en söt bild när miss X skulle hjälpa Mr X att ta av sig byxorna:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0