fredagkväll

Träffade Markus å wille ett ta för typ en timme sen. dom kom till farsta å vi gick till donken å markus käkade å så. dom skulle ut ikväll dom tråkmånsarna så nu sitter jag här i min ensamhet å väntar på att jag ska packa mina saker och sen gå å lägga mig. ser verkligen inte fram emot att gå upp tidigt imorn!  De ser ut som om det blir bad imorn kväll hos wille iallafall. hoppas på att de blir de. vet kanske inte om de är så bra med min förkylning..... men vafan, kan jag spela så kan jag väll bada. de är farligare att spela antar jag...

Nästa vecka börjar praktiken och jag vet inte om jag ska tycka att de är kul.... visst de är kul att vara ute på praktik, men att behöva göra uppgifter är inge kul, speciellt att göra uppgifter jag inte känner mig bekväm i att göra... visst jag måste lära mig att leda en grupp men jag tycker det är jobbigt även fast det är små barn. och att vi ska göra två ledarskaps uppgifter istället för en är ännu jobbigare.. aja får väll helt enkelt bita ihop å inte tänka så mycke på de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0