hemma från åland å är... sjuk

Jag har gått å blivit en sjukling... nu är alla i familjen sjuka så alla är hemma just nu. jag är jätte förkyld å snoret bara rinner så snart får jag väll en jätte röd näsa som en riktig clown. orkar verkligen inte vara sjuk för då måste man ta igen allt i skolan och så kommer jag säkert missa en turnering i helgen om jag inte blir frisk!!!

Jag hade det bra på Åland men i lördagskv'll hade jag sååå himla ont i kroppen efter matcherna på dan och dom osköna läktarplatserna och smärtan höll i sig sill söndan å de va inte kul. vi kom iallafall till final på 2 gjorda mål och ett insläppt.... och vann gruppspelet på målskillnad, de är ganska bra tycker jag. men vi förlorade tyvärr finalen med 2-0 och jag är så besviken över att vi inte fick någon medalj!!! de är ju de man spelar för... för att veta att man ska få något som tyder på att man har gjort bra ifrån sig. nej men nu ska jag sjukla vidare å kanske lägga mig i sängen å tycka synd om mig själv. Ha de fint.

Söta bilder från mig i finalen (Jag va faktiskt på bollen på den första bilden även fast de inte ser ut som de...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0