länge sen sist

4 dagar sen jag skrev nu, men har inte orkat å har typ inte haft nått att skriva om.... i fredags iallafall så åkte jag hem till angelica å vi gjorde tacos. vart 95 kronor fattigare. synd! vi va hemma hos henne å gjorde typ ingenting. gick ut med tyson vid 12 eller nått sen åkte jag hem å sov.. i lördags åkte jag hem till viktor å bara slappade typ hela dan. de va skönt för jag va verkligen trött, vet inte vad de är med mig, är fan trött hela tiden!

Igår (söndag) så va jag, jessica, markus och wille å bada å basta hos wille, trevlans trevlans., vi badade inte så mycke för de va sjuuukt kallt faktiskt. å jag är ju en badkruka:P men jag badade iallfall mer än markus så jag är stolt! kunde inte sommna igår så jag vart irriterad. somna 2 kanske... å idag är jag på halv dåligt humör för jag fick veta en sak igår som inte gjorde mig glad! menmen idag händer inte mycke! får se om jag åker hem till älskling sen... ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0