lite om nyår

Hallå där alla mina små kycklingar. kan berätta lite om nyårsafton om ni vill! Kvällen började med att jag å familjen åkte hem till jennifer å käkade middag, de bjöds på ugnsbakad kycklingfile med potatis för "barnen" och räkor till dom stora. ni kan ju gissa vad jag valde;) pratade lite skit me jennifer å så. sen vid 8 kanske åkte jag hem, fick sällskap av jennifer till t.banan för hon skulle till tallkrogen. När jag väl var hemma väntade jag på jessica ett ta, sen tog vi en varsin öl/cider å sen begav vi oss till huddinge där vi fick vänta på att Wille skulle möta oss. de tog en liten stund satt mina tår va helt stelfrusna kan jag tala om, men när han väl kom så begav vi oss till hans mormors  lägenhet. de va lte folk där när vi kom å de va trevlans att träffa grabbarna igen faktiskt, de är ju inte så ofta vi ses, men de är kul när de väl händer.

Det började bra å vi hade jätte trevligt, sen vart klockan 11 ungefär å älskling kom dit full å glad =) han kom dit för min skull så de va lite sött faktiskt. när klockan slog tolv gick några ut å kolla på fyverkerier å va allmänt glada. de gjordes snöänglar från en viss full person men de va bara kul, sen drog vi in igen å partyt fortsatte. Sötnosen drog vid 2 typ å efter ett ta efter han gått så spårade en person ur å de va inte de roligaste jag sett i mitt liv kan jag tala om.

Vi står några i köket å helt plötsligt reser han sig upp. full som en kastrull! slår sönder fönsterrutan, å när båda rutorna har gått sönder, dyker han ut genom fönstret! Jag fick VÄRSTA shjärtattacken kan jag ju bara tala om! de va från typ tredje våningen satt de va ju ganska högt. men han klarade sig som tur va med en bruten axel å en bruten fot. Tack å lov!

Sen vart de bara att sätta igång att städa lite, jag städade inte så mycke. kände mig mäst ivägen när jag var på undervåningen. men vid 5 kanske gick jag jessica, danny hem till patrik. så slaggade vi vid 6 tiden på morgonen. vaknade sen vid 12 helt å hållet å va ganska pigg, jessica med. å de uppskattades inte utav en viss person. haha men kul hade vi iallafall:P


Igår åkte jag hem till viktor. kom dit vid 4 å sen begav vi oss till hans syster å va där till typ 10, vi gjorde inte nå speciellt där. åt lite mat å så. sen gick vi hem å jag somnade som en stock, va grymt trött.

Idag vaknade jag å sötnöten vid halv 1 ungefär å busade lite, de va faktiskt kul. garvade satt han börja skratta. de är inte så ofta man gör de kanske. åkte hem å käkade tjockis mat å sen drog jag till jessica i snövädret. kollade på filmen björn gustafsson å svullade chips å dipp. men de är bara kul. sitter nu här å funderar på att snart gå å lägga sig. Hoppas ni har de bra. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0