lördag kväll

Har redan vart vaken i över 12 timmar å även fast jag gick ypp tjugo över 5 så är jag inte speciellt trött, bara om jag lägger mig ner :P

cupen gick åt helvete å med ett hårt underlag fick jag ont i höftben å allt va de va... ett stukat finger fick jag också och de tackar jag inte för! var hemma runt kvart över 12 kanske å hoppade då in i en dusch och mötte upp Emelie vid halv 2 MYS! vi gick å käkade lunch på ett thai ställe i farsta å de va gott faktiskt. efter de gick vi runt å virrade i farsta ett ta å sen gick vi hem till henne.. satte på en film som heter taken tror jag. de handlar om människohandel å den va riktigt bra faktiskt.. en film jag rekomenderar. sen vart det klippning. emelie friserade mitt hår å jag vart nöjd med de, klippte upp de lite å så.

Väntar på att älskling ska höra av sig så kanske jag åker hem till han om han inte skulle hitta på nått annat.. men de väntar och ser. kommer bli skönt att få sova imorn. kommer inte ha nån väckarklocka som väcker mig när jag helst bara vill sova.. men de kommer väll sluta med att jag vaknar tidigt iallafall!

Ska ni hitta på idag?
En gammal bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0