Naturkunskap? Nej tack

Hade naturkunskap sista timmen å jag fattar verkligen INGENTING å då blir lektionen huuuuur tråkig som helst å då blir jag jätte rastlös. förstår inte hur jag ska klara dendär kursen faktiskt!!! Slutade iallfall 4 å då sprang jag hem å käkade en macka å drack Oboy. va så himla hungrig eftersom jag bara hde ätit fil å flingor på hela dan...

Nu sitter jag iallfall här hemma å jag precis skrivit klart en essä som skulle vart inne förra veckan. men vart iallafall klar med den nu så jag slipper komma tidigare till skolan imorn å göra klart den.. hade lite problem nu i slutet men de ordnade sig och jag får väll göra omde om hon inte blir nöjd. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra ikväll. får se om de går nå bra på tv så kanske man kan gå ner å köpa godis eller nått å att bli tjock på.. jag försänar de för jag har sån himla träningsvärk.....

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0