shopping i stan

Vaknade vid 6 första gången imorse gå älskling skulle till jobbet. förstår inte hur han orkar gå upp så tidigt varje dag, man vänjer sig säker. men ändå. jag vaknade till å från fram till 12 då jag gick upp å gjorde frukost.. gjorde i ordning mig å sen åkte jag in en sväng till stan. jag gick bara i sko affärer men fan jag hittade ingenting!! finns fan inga fina skor för tjejer som inte är klackskor!! TÄNK PÅ ATT ALLA INTE GÅR I DE VARJE DAG!!! när jag tänkte åka hem så kom jag på att adidas affären låg runt hörnet så jag gick dit å kollade lite, efter ett tag så käpte jag iallafall ett par vita skor. vad är det med mig å vitt egentligen?!!! aja, de va dom ända som fanns typ har vart överallt men har inte hittat nånting så de fick bli dom.

Det blir en lugn kväll idag iallfall. ska försöka hoppa i säng runt halv 9-9 å försöka somna då också.... eftersom annars kommer jag inte vilja gå upp imorn. måste gå upp runt 7 eller nått satt jag hinner äta frukost i lugn å ro. har ju en lång dag imorn... som alla andra jävla piss dagar. aja. ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0