Skit!!!!!

Åkte å träffade viktor igårkväll å sov där.  har varit jätte degig idag å sov till typ 12, sötnosen vaknade vid 10 å satte på tvn, själv somnade jag om, trött som jag var. kom hem vid halv 6 å nu gör jag ingenting. snackade med wille men han får inte tag i mupparna, men han skulle höra av sig sen? får se hur sent de blir, om han ens hör av sig!

kollade mitt schema igen för typ en timme sen å nu har de blivit ännu sämre! förstår inte människan som lägger schemat. han måste ju vara helt sjuk! Jag blir helt gaaalen! slutar fan sent varje dag, å de är jag fan inte van vid. plus att jag börjar 8 tre dagar i rad. sorry babe men nu blir de inte lika många nätter med mig på ett ta! aja ska fortsätta att tråka. hoppas ni har haft en bra dag iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0