tidig morgon imorn!!

Vaknade upp vid 9 hos viktor idag å va pigg. gick upp halv 10 och åt frukost och åkte sen hem. har inte gjort nånting sen dess. suttit vid datorn å tog en lång dusch för första gången på evighter för nån timme sen. ska kanske till wille ikväll men  vet inte hur de blir eftersom jag måste upp så jävla TIDIGT. min buss till skogås går från farsta 5 över sex och det är inget jag ser fram emot. Ska spela fotboll imorn och det är därför jag ska upp så tidigt. första matchen är 20 över 8 å då ska vi hinna mötas upp på brandsprutan, äta frukost och sen bege oss ut till ekerö å de tar ju ett ta att åka dit. skönt att man inte behöver åka komunalt iallafall eftersom hallen vi ska spela i ligger mitt ute i ingenstans har jag för mig. aja ska väll inte klaga allt för mycke. de är ju trotsallt jag som valt att spela fotboll så då får jag väll stå ut med tidiga mornar på helgerna?

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0