Today

Nu sitter jag vid datorn här hemma å väntar på att jag ska gå till skolan. börjar ju 12 å har då hälsopedagogik och sen idrott å då ska vi bada förhoppningsvis. Vet inte vad som händer och sker sen men de får man ju se då... Vad ska ni hitta på idag?

Jag måste försöka hitta nån som är bra på att skriva CV så jag kan få lite hjälp. jag måste skaffa ett extra jobb å tänkte lämna in ett på konsum så får man se vad de leder till. Jag är verkligen fattig å kan inte göra nånting.... å jag vill inte att mamma å dom här hemma ska betala  allt som gäller fotbollen.. dom måste lägga ut pengar hela tiden å nu vågar jag knappt fråga längre!!!! Måste betala in 350 kronor den här månaden å jag typ skäms för att fråga.. men jag måste väll de antar jag... jaja ha en bra dag nu iallafall /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0