Träning är jobbigt men bra

Sitter nu i skolan och väntar på att ha naturkunskap., inte ett ämne jag hade önskat iallafall! jag sög på no i grundskolan å de är typ dom ämnerna vi kommer läsa i naturkunskapen.... hade historia imorse klockan 8 å jag va grymt trött imorse, men de kommer jag väll alltid vara.

Igår var jag så duktig å åkte å träna med angelica. vi tränade ben å lite mage.. ska träna idag också men fotboll. de var ett ta sen så får se hur trött man blir efter den träningen.... slutar halv 5 idag så jag kommer vara slut efter skolan också., så de blir jobbigt att träna på onsdagar tror jag. menmen kan inte göra nått åt saken. Vad ska ni hitta på idag? /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0