Vidrit väder

Nu sitter jag här hemma å har nyss ätit donken mat.. de var nuggets meny å de är så gott =P  Ska ringa sötsaken vid 6. vill inte ringa innan för han skuille sova efter jobbet å jag vill egentligen inte väcka han... men han sa att de bara var att ringa så då får jag väll göra de.
På fredag åker jag till Åland med 14 styckna från laget. det är en turnering som heter Damälvan som vi ska va me i å jag längtar dit faktiskt.. skönt att göra nått annat än å bara träna å jag har ju faktiskt sett fram emot de här ett ta nu så jag hoppas det blir lyckat.
Fan vad vädret är vidrigt just nu.... Slask å blött är det så när de fryser på under natten imorn så kommer de va skiiit halt ute. idag höll jag nästan på att komma försent till skolan lixom för de va så halt. kan våren inte bara komma med storm nu så man slipper dehär äckliga vädret!

Förresten jag fick VG i engelska så jag är glaaaad =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0