8 dagar kvar!

Det vart en till runda i centrum idag, men dock inte lika lång! Följde med mamma till banken som gick fort, sen gick vi i några affärer, jag fick med mig en tjocktröja från stadium, och ett vitt linne med en rosa ros på från JC, jag är väll nöjd, men jag börjar känna mig pank igen haha :D
När jag va nere på stadium fick jag ett till sms från min darling, i slutet skrev han att han saknade mig <3 blir så glad när han skriver de för de är inte ofta han kan va så söt ^o)

Nu skiner solen lite och de behöver man.. de regnade för ett ta sen å då öste de ner, förstår mig inte på Sveriges väder. varför kan de inte bara vara soligt varje dag?  det ska tydligen bli lite sol imorn, så då kanske man får lite färg om de skulle va så, men sen ska de regna igen, jätte tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0