Älski =)

Halloj. Igår var jag som sagt hundvakt och det gick bra =) mötte upp angelica vid 6 kanske ? och sen gick jag hem till viktor direkt, jag har saknat den lilla filuren. Det kanske gjorde susen att han va borta i 2 veckor för han vart jätte mysig å pussig helt plötligt, men de kanske bara är tillfälligt, men jag hoppas inte de! jag vaknade till å med vid 1 tiden inatt av att han höll om mig å de har han fan aldrig gjort förut :O han sa även idag att de va för att han ville mysa och inget annat, får hoppas de stämmer =)

Nu väntar jag bara in bajen matchen som börjar 8, jag som trodde den började 7, typiskt! jag som hoppade in i duschen innan 7 för att jag skulle va nyduschad till matchen men ikke! haha men ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0