Brüno

hallå där. igår vart jag väckt av viktor halv 8 för han va i hökarängen och han frågade om han skulle komma till mig så jag gick å mötte han i centrum typ tjugo i 8, dödstrött va jag! den vägen på knappt 5 m inuter kändes som evigheter kan jag tala om. väl hemma la vi oss i sängen ett ta å vid 9 gick vi upp å käkade frukost å sen sov vi till typ 12. vid 4 tiden (?) åkte jag, viktor å hans kompisar till heron för å kolla på brüno och jag kan tala om att den filmen va helt jävla sjuk och för överdriven, men några skratt fick man till iallafall!

nu väntar jag på att syrran ska höra av sig så ska vi till centrum å kolla runt eller nått? vet inte vad hon ska göra men hon ville att jag skulle följa me, så då kan jag köpa lite trams jag också.... eftersom sminkborttagnings grejen jag köpte va helt värdelös å jag orkar inte gnugga sönder mina ögon med skiten så måste jag köpa ny!! helt värdelöst kan jag tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0