dålig dag

Det blir inte så mycke roliga inlägg för jag har ingen lust att skriva å så händer de inte så mycke just nu. idag har jag bara varit hemma och solat lite på balkongen, men ingen färg fick jag typ.

Jag har varit på dåligt humör idag, lite smått irriterad, lite små ledsen kanske. jag har mått såhär konstigt, har inte riktigt vetat vad de är. det kan vara de ena, men även de andra, skyller på att jag ska ha min mens typ imorn eller på fredag. Att jag gick till centrum förut å skulle köpa (mens) choklad gjorde inte mitt humör bättre. att de hamnade ett efterblivet alkoholistmongo före mig i kassan va bara lite otur!! om 45 minuter blir det förmodligen sussa kudde, och jag hoppas jätte mycke på att de blir träning nästa vecka <3

ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0