en happy Tina

Åhh, jag blev så glad igår när jag skulle sova. jag har precis ställt in fläkten så den blåser på mig, sätter på ljudet på telefon OM nån skulle höra av sig, vänder mig om och blundar, då hör jag att mobilen klickade till och att de vibrerade lite svagt i sängen. jag tar upp telefonen och ser att jag fått sms från älskipälski =)  han skrev att han saknade att prata med mig, och i de sista smset skrev han att han saknade mig, vet inte om jag skrev de för han va full eller om han verkligen menade de, men jag vart iallafall jätte glad. jag sov gott efter de =) <3




Fan vad jag hatar att gå till läkarn, de tog fan 1 timme å 30 min innan jag kom in till henne, hade fan myror i hela kroppen och kunde inte sitta stilla! Mina levervärlden va iallafall helt okej, de ända som inte va bra än va njurvärderna, ska tillbaka i December och lämna prover igen.. Nu får jag iallafall träna fullt ut igen å jag är så glad =) Jag hade iallafall tur idag när jag gick hem från läkarn, de började åska när jag gick hem, och en minut efter att jag kommit hem kommer värsta skuren, man skulle typ kunnat duscha ute, helt sjuk! men de kanske är bra att de kommer en skur eftersom de varit så varmt så de har varit brandrisk lite här och där, men jag skulle hellre velat ha sol, men man kan ju inte få allt man vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0