en vecka kvar!

Igår "kväll" åkte jag till medis och träffade Issa, hennes brorsa och simon. dom satt på pizza hut och käkade så jag höll dom sällskap. när dom hade ätit klart gick vi och hyrde film och de tog 100 år att välja filmer eftersom jag hade sett alla issa gav förslag på haha :D men de vart tre skräck ? å en thriller tror jag.  haha simon va så söt när de hände nå läskigt hahah han gömde sig typ bakom kudden han höll i handen och issa började rita för hon inte ville se när de vart lite läskiga ljudeffekter hahaha, kul va de!

Fick även en bild på min älskling igår å jag vart glad, har fan inte sett han på en vecka och kommer inte få se han på en vecka till. jag blir galen :D men de går väll fort antar jag, man får ta dagarna som dom kommer, mer kan man ju inte göra. 
idag skiner solen genom molnen, men jag  hade velat att de skulle vara strålande sol så man kunde lägga sig på stranden å sola lite, de va ju ett ta sen. men eftersom molnen är framme va de ingen ide att ens tänka tanken! får hoppas solen dyker upp nästa vecka!


 
(haha en rädd simon)


(Min älskling i turkland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0