ensamt

Jag vet inte vart jag har dig, och det känns lite jobbigt! Det skulle kännas lättare om jag aldrig fick veta nått...




Nu sitter jag ännu en kväll, efter klockan 12 i min ensamhet och tänker på vad du gör just nu, vad du gör på dagarna, och om du tänker på MIG. Du skrev innan du åkte att du skulle göra de,  men gör du verkligen de? trodde inte att de skulle va så jobbigt att du åkte, de är ju bara 2 ynka veckor, men de känns som om du kommer vara borta i all evighet. längtar tills du kommer hem, även fast vi inte alltid har de så bra å jag är på dig hela tiden å är smågrinig. men jag tycker om dig så mycke så jag kan inte råför de!



Jag sitter nu här med fläkten i full fart, men tycker ändå att de är för varmt här inne, fläktjäveln blåser typ varm luft... men de är väll bättre än ingenting... jag är lite småtrött och vill gå å lägga mig, men ändå inte. ska upp vid 7 tiden imorn för jag ska till läkarn, och jag hoppas på att jag är helt frisk.
jag tycker att de är lite jobbigt att man måste vara hos henne så tidigt, för då blir man klar så tidigt på förmiddan så man inte har något att göra efter. vädret kommer suga imorn så man kommer väll förmodligen inte kunna sitta på balkonen, eller så kan man de fast de är lite svalare. aja skitsamma, vet knappt vad jag pratar om längre... ska krypa ner i sängen nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0