Fredag! =)



såhär ser jag ut ikväll. inget speciellt, jag ser väll alltid ut såhär. blir ingen förändring om jag har smink eller är utan, om jag har uppsatt hår eller utsläppt. ser alltid likadan ut, de spelar ingen roll om jag skulle smeta på mig 100 kg smink, jag ser lika mesig ut ändå haha :D

jag väntar på att Jessica ska bli klar, sen så kommer vi förmodligen åka till huddinge hem till wille. får se hur länge man blir kvar där. de kommer vara lite folk där, och även folk jag inte känner, och jag tycke rinteo m att träffa nytt folk.. jag blir blyg och sätter mig i någon hörna och kollar på allt folk,. men lär jag känna människorna så blir det annorlunda, jag är inte så öppen av mig för jag är så blyg när det handlar om nytt folk, men jag kommer nog känna igen lite ansikten iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0