fredagsmyyys

har vi kommit ett steg längre i vårat förhållande nu? jag å viktor ska på bio på måndag å se sommar med göran, den verkar riktigt rolig på reklamen så jag hoppas jag inte blir besviken! Idag ska de egentligen vara fredagsmyyyys men jag sitter hemma i min ensamhet å kollar ut på de gråa å trista vädret vi har här i sverige.. de är inte okej! börjar bli blek igen och det vill jag inte. jag vill bli brunis! Jag måste även städa rummet IGEN! jag blir galen, jag städar rummet, sen några dar senare ser det stökigt ut igen för man inte har nånstans att lägga dom kläderna man kan använda igen efter att man haft dom en gång. det är även småtjaffs på bordet som gör så att de ser jätte stökigt ut i rummet, men får försöka fixa de nån dag.. orkar inte städa,, de ser ju ändå likadant ut efter 2-3 dagar igen ^o)

vad händer en sån här grå fredagskväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0