godnatt<3

Jag såg nyss klart en film som gick på 9an.. filmen va helt underbar och jag tyckte verkligen om den. den va sorglig men man vart ändå lycklig av den. ibland slutar kärlek i tragedi och ibland slutar det lyckligt, nu slutade filmen tyvärr olyckligt och mina tårar va på väg att komma men dom gjorde aldrig de faktiskt.. ni blir det att hoppa i säng å försöka sova så och vakna upp till en ny grå dag efter längtan av min pojkvän!


Filmens (Kärleksbrev) handling:
Theresa Osborne är en frånskild journalist. På en joggingtur på stranden hittar hon en flaskpost i sanden. Flaskan innehåller ett kärleksbrev till en Catherine, signerat "G". Tillbaka på tidningsredaktionen i Chicago visar det sig att brevet inte bara fascinerar Theresa utan även kollegor och läsare. Hon får uppdraget att ta reda på historien bakom brevet och långsamt blir hon en del av historien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0