jag lever idag!

Godmorgon.. om man kan kalla de för morgon fortfarande, jag gick upp vid 10 tiden idag så de va godkänt! och har legat å kollat på film i soffan nerbäddad med täcke. MYS! Om några timmar har jag min första träning på några månader å de känns jävligt skönt! vill att tiden ska gå fort idag! träningen börjar 6 så jag åker här ifrån halv 6 typ =) måste springa ner å köpa kyckling också för jag ska göra egen mat idag och då får de bli kycklingsallad.. ska försöka hitta nå vitlöksbröd också som man kan värma i ugnen MUMS!

Jag är jätte trött, som jag alltid är. förstår inte varför jag är så trött. för mycke ledighet å tråkiga dagar kanske? så de är extra skönt att träningarna sätter igång nu så jag får röra lite på mig. snart sätter matcherna igång också <3 har inte så mycke mer att skriva,, ska väll springa ner till centrum om ett ta. ha de bra /Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0