Kom hem =(

Idag åkte min älskling till Turkiet å de är nästan lite sorgligt, men jag klarar mig i två veckor utan han förhoppningsvis. han åkte tidigt imorse och det var sjukt svårt att somna om efter han hade gått, men de va typ för de va grymt varmt i hans rum.. ÄLSKLING KOM HEM!

Idag hade jag å malin planerat att vi skulle sola, men så vart de ju inte eftersom vädret inte tillåter! jag tog en sväng förbi stan och jag fick med mig två nagellack hem å en rouge, allt va på rea så ed vart typ bara 100 kronor, billigt å bra! ska ner en sväng till farsta med malin om ett ta å kolla runt lite, vill ha en lite mer rymligare väska än vad jag redan har å ett par typ ballerina skor, jag hittar fan inte några som är fina, men jag ser fina ballerina skor på alla andra, vad är felet? jag kanske bara är kräsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0