Måndag


Igår va jag hemma hos den här saken i några timmar på kvällen.. vi spelade kort och käkade kycklingsallad och vitlöksbröd!  vid 9 tiden tog vi med hunden på en promenix, vi gick upp för en kulle (?) och de va ju typ as jobbigt, vart tog kondisen vägen???? vi gick iallafall i lite mindre än en timme och sen tog jag mitt feta arsle och åkte hem.

Idag har solen tittat fram och det tycker jag är mysigt! de ösregnade imorse men de gick över och blev strålande sol! satt på balkongen ett ta förut och försökte bli lite brun, men fick nog inte så mycke färg, ser likadan ut som innan!
Jag å mamma gick ner till centrum å på vägen hem kom en comviq snubbe fram till oss så nu har jag tele2 snackis istället för kompis. om de va ett misstag märks väll på räkningarna framöver. han sa att de vart billigare. men om de suger så får jag säga upp de, men jag vill ha kvar mitt nummer isånafall.. undra om de går? men de får man ju vänta me! hoppas de fungerar bra iallafall! ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0