Måndag

det är måndag idag och solen tittar inte fram vilket är tråkigt, får hoppas den kommer nästa vecka! Igår åkte jag å malin hem till angelica där vi va ute med hunden å kolla på film å bara mös. man kände att de va söndag för man va verkligen seg och man gör inget speciellt!
Idag vet jag inte vad som händer, väckte issa nyss så får se om jag får liv i henne så man kanske kan träffas eller nått?

vill bara att dagarna ska gå så min pojkvän ska komma hem . de är typ 10 dagar kvar och jag tycker tiden går så himla långsamt, vill bara att han ska komma hemhemhem! två veckor är längre än vad man tror, iallafall när man bara väntar på att människan ska komma hem å säga "hej älskling, jag har saknat dig jätte mycke" men den repliken kommer väll jag antagligen inte få höra. de kommer säkert bli att jag får en puss eller nått å sen är de inge mer med de... de är väll bättre att förbereda sig på de så man blir lite glad om han skulle överraska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0