min helg

hejhopp! de va två dagar sen jag skrev, men de har inte hänt allt för mycke i mitt liv! i fredags gick jag hem till emelie och hon va så söt så hon klippte å slingade mitt hår. jag vart nöjd!  men faan va ont de gjorde när hon skulle slinga håret haha, inte okej!  :D jag gick hem runt halv 1 å la mig i sängen och somnade ganska fort, men jag vart väckt en timme senare ändå! å sen halv 3 ringde nästa mongo, fast jag hade inte hunit somna om så de gjorde inte så mycke =)

igår va jag hos viktor över dan,. han gjorde vårrullar och sen gick vi en promenad hem till han från örnsberg till västertorp, varmt va de å de tog ungefär 15-20 minuter att gå..
vid halv 5 åkte jag hem till brorsan för att kolla på kläder som erica skulle slänga eftersom dom jävlarna ska åka till thailand i september, så dom ska köpa nya kläder där nere. de vart en del tröjor faktiskt,. tog med mig typ tre plagg till mamma, å hon kunde ha alltihop, så hon vart också lite glad!

om ett ta ska jag ta en promenix med en viss mattias, jag mötte han i farsta igårkväll efter han vart på krogen. jag gav han lite vatten som han ville ha sen gick jag hem å soov! fast de tog ett ta innan jag somnade eftersom nån jävla idiot ringde till pettas mobil 100 gånger, men vafan, han svarade inte för han va FULL å låg å SOV! tack för att jag fick lida istället! men efter ett ta slutade de ringa å jag kunde somna in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0