min lördag!

hallå där. lördagen har varit jätte lugn å det har varit jätte skönt. vid kvart över 10 gick jag å jessica ner till gubbängens bp för å kolla lite fotboll. Robin lurade dit mig och så va han inte ens där den jäveln. ringde å fråga vart han höll hus, och då va han på hultsfred, han hade missat tåget igår. men de va bara tur för mig för han kommer bjuda mig på farsta strands macka :D:D:D:D
Träffade iallafall mattias som höll oss sällskap mellan hans matcher, men vid två tiden fick jag å jessica nog och gick hem till henne, men vi mellanlandade på pizzeian å käkade lunch/middag! när vi väl hade kommit hem till jessica så satte vi på en film som vi hade höga förväntningar på men den va inte så rolig som man trott innan.

nu sitter jag iallafall bara hemma och har nyss ätit en tallrik med havregrynsgröt. va lite hungrig men va inte sugen på mat, så nu sitter jag här och det känns som om jag ska spy för man blir så mätt på gröt!

Idag blir det bara en lugn kväll med mjukisbyxor iallafall! vad ska ni hitta på denna lördag? /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0