min tråkiga dag

Mitt internet har inte fungerat idag och det har gått mig på nerverna. (nej jag är inte datanörd, jag sitter bara här när jag inte har nått bättre för mig!) jag följde iallaflal med mamma å petta å handla idag, så jag fick komma med lite förslag också. va ju tvungen å följa me så jag fick komma ut å röra lite på mig, de blir lite enformigt å bara ligga hemma hela tiden! vi kom hem runt tre tiden tror jag och då la jag mig bara i sängen å kolla på tv och åt lite glass, päron, vanilj och jordgubbs smak, MUMS! kom hem nyss efter att ha varit ute en stund med mattias, även fast de va helt blott på himelen å solen lös förut va de lite kyligt ute, börjar de bli höst redan tro?

viktor skulle höra av sig också, får hoppas han gör de... pratade me han för ca 2,5 timme sen och då sa han att han skulle ringa när gabbe hade hört av sig (slutat jobbet)  men jag börjar tappa humöret faktiskt. men han ringer väll snart.. eller om nån timme eller två... eller så har han glömt? aja, sånt e livet, och jag är van att vänta på han... och hunda efter han, men orkar fan inte göra de längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0