pripps cup å spöregn!

Tjenixen, igår vart det en ganska trevlig dag även fast jag va ganska skeptiskt ibörjan. Vid 1 tiden kanske drog jag, mamma å petta ner till ängen för att kolla på pripps cup, de va mycke folk men man hittade ändå lätt till malin, jennifer å dom! satt där nere och solen sken och brände i ryggen, men sen vart de tvärtom. vid 5 kanske (?) så kom världens elakaste moln och världens skyfall började, alla tog skydd, men parasoll flög och hur man än gjorde så vart man blöt. jag va GENOMBLÖT efter den skuren.. men de va lite kul ändå! :D
Vi gick sen till donken och då när vi kommer fram till centurm skiner solen igen å de är typ helt blått på himlen? hallå vad är de för fel? nyss va de ju svart å väääärldens skur kom! vi mötte en barnfamilj och dom skrattade åt oss för vi va så blöta. men den bjuder jag på!

efter donken gick jag hem å slängde av mig kläderna, och sen åkte jag hem till angelica å mös med henne, hon hade varit så duktig och gjort köttfärslimpa med potatis, de va jätte gott faktiskt! vi spelade kort å lekte lite med hunden, har ett rivmärke under röven, men de e bara kul! :D
ska åka å träffa angelica sen också vi ska till skärholmen va de prat om imorse när jag va  heelt nyvaken för en viss angelica väckte mig ;) men får se h ur det blir med de, vi ska sen äta middag också de blir mys! får inte glömma malin som ska me också! =)

nu har jag inte mycke mer att skriva så sätter punkt här!. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0