shopping

Tog en joggingrunda tidigare idag och jag blir fortfarande besviken på mig själv, men jag vet att de blir inte bättre för att jag inte springer regelbundet. de  blir inte bättre av att jag springer en gång i månaden, så jag får börja ta skiten på allvar, men de är svårt när man inte har någon riktig vilja!
efter löpningen suchade jag lite fort, satte på mig kläder och gick ner till  centrum med mamma. jag fick med mig trosor och ett par leggings med dragkedjor vid fötterna, fina faktiskt! mamma fick inte med sig nått mer än en fotfil för hon är så envis, menmen,
Händer väll inget kul idag skulle jag tro, blir nog att vara hemma å slappa. ligga i sängen å kolla på tv och tycka synd om mig själv för viktor är aldeles för långt bort!  snart får man mat också, men är inte så hungrig längre för jag drack ett stort glad oboy nyss, men lite mat får man väll i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0