snart försvinner väll solen i en månad tilll?




Idag sken solen när man gick upp. gick ut till vardagsrummet och det man möts av är. Kan du raka av mitt hår, mamma vill inte de. Så jag Rakade av pettas hår imorse, de va en ny upplevelse... ställde mig sen å gjorde havregrynsgröt med "nyttigt" socker och äppelmos till de, mums fillibabba! undra hur nyttig den frukosten är egentligen? vad är bäst två mackor med salami på + ett glas med oboy, eller en tallrik havregrynsgröt med socker och äppelmos med mjölk till de.

Vid 12 tiden knatade jag och mamma ner till stranden där de va ganska mycke folk som de brukara vara en solig sommar dag! tog våran lilla plats och satte på den fula lilla radion som är alldeles utmärkt att ha med sig till stranden, den är iallafall inte otymplig att bära =P vi spelade lite yatzy och gick å köpte en korvjävel, god va den, men man blir ju inte mätt vafan! =P vid tre tiden började de smådroppa på oss så vi packade ihop och börja knata hemåt. Nu blir det spagetti med köttfärssås, ha en underbar kväll /Tina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0