Tjoho


(Min romantiska middag för mig själv)

Igår va jag ensam hemma så då skulle jag laga mat till mig själv. jag valde att göra kycklingsallad för att de är lätt att göra... å vadå man måste ju va lite nyttig nån gång! igår va som sagt min första träning å de va skönt att få börja träna igen, men de va väldigt tråkigt att va bara va 8 personer på träningen, de käns lite meningslöst då faktiskt, men de va bara att göra de bästa av situationen! Även fast träningen inte va allt för jobbig så fick jag lite kramp i vaderna till å från... nått jag typ alltid har haft problem med, de finns nog ingen som får kramp lika ofta som jag får. igår fick jag även lite krampkänningar i innerlåren, men fick de aldrig riktigt helt! Idag har jag iallafall träningsvärk i benen, axlarna och rumpan, och kanske lite i ryggen också... men jag har haft värre träningsverk förut så jag tror jag överlever faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0