usch å fy!

Grattis! ni tog 1 poäng av 6 möjliga, och det tycker inte jag är okej när man möter ett lag som örgryte. för några år sen va de bajen, djurgården och aik man va rädda för å möta för dom lagen va de tre som stred bland dom alla i toppen, men nu har de hänt något konstigt! under mina 17 år i livet (snart) har jag nog aldrig varit med om att bajen legat så långt ner i tabellen så dom riskerar nedflyttning till superettan, de är fan katastrof. skärp till er nu bajen och vinn lite matcher, de behövs för att fansen ska komma å kolla på matcher, själv har jag inte varit på nån match för bajen sugit så jävla hårt. hoppas jag lyckas komma iväg på nån match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0