Det jag gjort idag

  • Sagt hejdå till älskling som åkte till Turkiet =(
  • Gått runt i stan i min ensamhet å hittade två nagellack å en rouge
  • Varit med malin, i hökarängen å i farsta, köpte ett linne å en deo
  • Träffat Jessica, käkade pizza, spelade kort å yatzy

Just nu sitter jag å kollar på en film på 6an "min stora kärlek". Det är grymt varmt å de kommer nog bli svårt att sova, får sätta på fläkten, men eftersom den låter så mycke kommer jag väll inte kunna somna för de, SUCK! Vill att min älskling ska komma hem även fast de kanske är bra om vi är ifrån varandra lite, jag får helt enkelt försöka sysselsätta mig så mycke som de går! Vill ut å sola, eftersom de ska bli fint väder! De kommer bli svårt att kunna sysselsätta sig hela tiden under två veckors tid när de är svårt att komma på vad man ska göra EN dag, men jag hittar nog på nånting!

Ska svettas vidare och ska lägga mig i sängen snart, Sov gott /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0