ANGELICA TAR STUDENTEN IDAG! =)

Vädret fortsätter att vara dåligt å de va inte bra eftersom idag tar Angelica STUDENTEN!! jag ska dit med Malin, angelicas mamma å lillasyster, det blir säkert bra även fast de förmodligen k ommer va minusgrader å regn. måste till farsta sen å köpa present till angelica, men jag å malin har lite problem med att veta vad vi ska köpa men de löser sig väll.

nu kan man typ säga att jag gått på sommarlov. va ledig idag, är ledig imorn å på måndag ska vi bara picknicka med klassen sen på tisdag är det avslutning sen natten till fredag åker jag plus 3 till, till patricias student, de va verkligen 100 år sen vi sågs, kommer inte ens ihåg hur gammal jag va så de kommer förmodligen bli kul att träffa henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0