blir inte alltid som man tänkt

Planerna vart lite ändrade igår.  Jag övningskörde i typ 30 minuter och det gick faktiskt ganska bra. åkte sen å hämtade mamma å så åkte vi till ikea å köpte lite småtjaffs. sen skulle jag egentligen hem å så skulle erica komma till oss men nu får jag tydligen inte jobba på hennes jobb för den största chefen tyckte jag var för ung å att de va för tufft arbete så just nu har jag inge sommarjobb ^o) men jag åkte iallafall till viktor efter vi varit på ikea. vi kollade sverigematchen å de gick ju bra för dom igår. 4-0, de är bara att gratulera. imorse hade jag ställt klockan på 9 för jag skulle hinna hem till 11 tiden. Erica kom över halv 12 å fixade lite med Gina tricot jobbet som jag kanske får istället om jag har tur, hon skrev ihop ett litet cv så får se om fom hör av sig i veckan.

Solen tittar fram lite så ska kanske ta en promenad om jag orkar, får se om jag tar första steget och sätter på mig träningskläderna, om man fått på sig dom så är det bara att vandra ut genom dörren, de är bara viljan som måste förstärkas lite.

Inatt (klockan 4) åker jag petta farmor å kanske jannika till norrland för att se när Patricia tar studenten. de blir en 6 timmar lång resa upp, sen ska vi fika lit emed henne å hennes pojkvän å sen blir det att åka hem 6 timmar igen. kommer förmodligen bli kul att träffas. och eftrsom vi ska träffas nu så kanske de blir att man träffas oftare, får hoppas på de. Nu ska jag tänka igenom om jag ska ta en promenix eller inte,.  Ha de bra /Tina


(Söta Fabian) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0