en regnig söndag

Det dåliga vädret håller i sig och man blir ju typ deprimerad, man har sommarlov å måste ha jacka på sig! Igår va jag iallaflal med Markus jesper å jesper på dan, vi kollade film å sen gick dom ner till grillen i skogås å käka kebabtallrik. jag åkte hem efter de för jag själv skulle käka å sen träffa issa. Jag kom till issa vid 7 tiden tror jag och då vart de yatzy spel å nå frågespel, bra att man va på lag med issa haha :D Det hände inte så mycke mer än så, de va en lugn å skön kvälll. vi kollade på en film till typ halv 2 sen stängde issa av tvn å vi somnade ganska fort, sen ringer ett jävla mongo kvart över 3 å frågar efter ett nummer, orka ringa å vecka nån för en sån skitsak :P vart typ pigg efter dee, men jag lyckades iallafall somna om.

Klockan 4 ska vi (jag, mamma petta, å jannika) till farmor å grilla, farmor fyller år så hon bjuder på mat. det är ett jätte bra grillväder tycker jag, tur att jag inte vehöver stå ute å grilla :P nej men ska snart börja göra mig i ordning. typ duscha å sätta på mig kläder. håret är väll ingen ide att fixa för de lär bli förstört så fort man går utanför dörren ;) Ha en bra söndag /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0