Grått å trist

Nu börjar regnet igen, men de ska tydligen bli bättre nästa vecka? Igår gjorde jag inget speciellt, tog en liten promenix med Malin i de "soliga" vädret, vi gick ner till drevan till den nya bryggan och sen gick vi till fotbollsplanen vid farsta ängen och bara satt å prata. Åkte hem till Viktor vid 4 och mer hände inte. Kollade på The unborn på kvällen och den va helt okej faktiskt, men man har sett bättre filmer. Idag skulle jag egentligen övningsköra men så blev det inte för rusningstrafiken hade börjat eftersom de är midsommar imorn och jag kom hem försent, Så de får bli en annan dag.
Jag har fortfarande inga planer inför morgondagen, de kan ju inte bli värre än en hemmakväll med chips å läsk, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0