inga planer..

Imorgon är det midsommar och det känns inte så kul att man inte har något att göra. Jag kommer ihåg förra midsommar, då va jag å Malin hemma hos henne å spela Yatzy medans en viss person va på landet å roade sig. I år ska typ alla iväg eller göra något annat så jag blir ensam kvar. Å de känns heller inte så kul att man har en pojkvän som inte vill fråga om man kanske vill vara med han, när han vet att jag inte ska göra något, å när han själv inte ens har bestämt nått. Men men man kan inte begära så mycket från den karln har jag märkt ^o) Ringde han för ett ta sen å då va han typ hemma med vladde å gjorde ingenting, då frågade han inte heller om jag kanske ville komma över. Jag vill ha en gosig pojkvän som VILL vara med mig, visst vi har träffats en hel del på sistånde, men då är de jag som frågat om jag ska komma över, han har inte tagit något insiativ alls. undra hur mycke vi skulle träffas om jag inte frågade, de skulle vara ganska kul att se faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0