Kall å regnig tisdag

Idag var det skolavslutning och de känns så himla skönt men ändå så himla konstigt. vädret är bajs så de känns inte alla som sommar och det känns som om dom sista veckorna gick så fort. Börjar jobba nästa vecka också så de blir inte så mycke lov för mig. och nått som är tråkigt är att Viktor är ledig hela juli å jag börjar inte vara ledig förens augusti, menmen.

Mina betyg va helt okej. har 11 VG 4 MVG å 2 G så jag är nöjd med de. Jag har alltid varit G barnet men nu överträffade jag mig själv och fick VG i nästan allt.
 Nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och skulle jätte gärna vilja gå ut och gå men vädret sviker. de ser ut som om de ska börja regna så jag vågar inte chansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0