kvällen närmar sig med stormsteg

God kväll. Dagen har jag som sagt mest spenderat hemma. men vid halv 5 gick jag å mötte Rebecca i farsta å vi gick runt där lite å tråkade, vi mötte Pontus också så han gick lite med oss. Vid kvart över 5 gick jag å Rebecca till mig å sen gick vi, mamma å petta ner till sunneplan å käkaa pizza, deras pizza är fan helt underbar. har aldrig ätit ¨någon pizza som är så god där. de är nästan farligt! åkte sen till Skogås å kolla på träningen mitt lag hade, de va sista träningen innan uppehållet. jätte tråkigt. hade velat träna nånting, men de får bli i augusti. Sitter nu här å har skittråkigt borde egentligen gå å sova eftersom jag ska upp typ 4, men de känns även som om jag kan vara vaken så länge som möjligt så jag kan sova bra i bilen, de är ju ändå några timmar vi ska åka. Det ska ju bli skit väder imorn så de kanske blir mysigt att åka bil. vad vet jag? Nej men nu sätter jag punkt för mig, ha de bra så skriver jag nog imorn om jag har tid/orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0