lördag

sitter nu hos viktor och har ätit frukost för en liten stund sen, de vaart tre knäckebröd smörgåsar med marmelad på. jag åkte å mötte han i gala stan vid 2 tiden ¨å där ifrån tog vi taxi hem till han. Idag är det ju natioaldagen och det betyader att jag inte bryr mig ett skit ;) jag ska väll inte göra så mycket. det är ju sverigematch sen så den kanske man kollar på.

ska till läkarn å läna prover i slutet av månaden och sen sa jag till min läkare å kolla provsvaren någon dag senare, hoppas verkligen att hon säger att jag får börja träna. vill börja springa lite å försöka få bort lite mage jag samlat på mig. och en sån sak att bara få träna med laget skulle göra mig överlycklig! 

ha en bra dag nu /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0