min helg

Nu har jag tillgång till dator så nu blir det ett litet inlägg.. I fredags åkte jag till Angelica på kvällen, vi gjorde inget speciellt, Käkade chips å kolla på tv typ, jag bakade lite chokladbollar å vart bara allmänt tjock den dan,. Åkte sen hem till Viktor fast han inte ens va hemma, Va lite läskigt att sova ensam där hemma, de va mörkt å katter som traskar runt i lägenheten, men jag somnade ganska fort, och när jag vaknade kom Älskling hem å frågade vad fan jag höll på med för jag låg å sov tjugo i 1, inte ens en puss fick jag, menmen, Låg å kollade film hela lördagen typ. samma sak gjorde vi i söndags, kollade film å låg i soffan hela dan.

Idag har jag varit med issa, Åkte hem till henne vid halv 12 tiden  och vid ett tog vi en promenix till medis där vi satte oss ner å käka glass, sen promenerade vi tillbaka i solen. hade svarta jeans på mig och de va inte så passande kan jag tala om.

Ikväll händer förmodligen ingenting, har iallalfal inga planer, så får se vad som händer.

Någon som gjort nå kul i helgen? /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0