mina dagar

Har inte skrivit så mycke  dom senaste dagarna för jag har inte orkat, men dagarna har mest bestått av solning, man måste ju ta vara på soltimmarna. Idag va jag me jennifer å malin på badberget i Farsta strand å solade, tog även mitt första dopp för i år, om man ska räkna med sjövatten!

Imorn åker Viktor till Turkiet i 2 veckor och det känns väll sådär, men de är bara att stå ut, han kommer väll förmodligen hem om två veckor igen, Ska åka hem till han sen tror jag å lämna han halv 12 eller nått ikväll för att bege mig hem å sova i min ensamhet! som jag förmodligen kommer få göra i två veckor framåt....








I Lördags så åkte jag hem till dannys flickvän där markus å co. va, de vart ett slags öl spel  och den som torskade skulle dricka lika många klunkar som så många kort de låg på bordet, å den här gången va de gånger fyra. jag slapp dricka dom, tror de va markus som fick dricka om jag kommer ihåg rätt. de va en mysig kväll. men jag åkte hem till viktor lite senare...

Ska nu möta upp malin ååka till stan, ha de bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0