Promenad =)

Ahap, idag är det måndag och jag vaknade upp med hjärtat i halsgropen imorse för jag brukar lägga min telefon på typ en toffs eler nått för de inte ska låta så mycke när den vibrerar, men nu hade jag inte gjort de så de lät som om nån började borra i mitt öra. fan jag trodde jag skulle dö haha.
 Åkte till skolan vid 9 tiden och då begav vi oss till magis där vi skulle grilla med andra klassen, de va lite mysigt faktiskt men vädret va inte på topp så de blåste kalla vindar på oss i mellan åt. Gick hem vid 12 tiden å en timme senare gick jag å petta ut å tog en promenix, vi gick 5,3 km  enligt min stegräknare ;) jag brände 312,5 kalorier. hur mycket är de? en bulle kanske?:P  ska försöka gå varje dag eller varannan dag för att komma igång, när jag får klartecken från läkarn ska jag börja springa lite men kommer inte orka så mycke för kondisen är väll ännu sämre nu  när  jag inte rört nått på mig.


Imorgon är det skolavslutning å de ska bli såå skönt. fast jag börjar ju jobba på måndag så de blir inte så många sovmornar för mig. på onsdag ska jag börja övningsköra igen. hoppas det går bra. ska träffa erica då också å skriva på ansställningsavtalet. men nu så ska jag gå å äta lite apelsin, ha de bra /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0