regn på en onsdag?

hallå där. har inte blivit så mycke skrivande för mig för jag har ju ingen data hemma för tillfället. men den kanske åker upp idag om man har tur. det har varit skitväder nu i två dagar och jag känner att jag vill ha sol. tycker synd om studenterna den här veckan. när angelica tar studenten på torsdag är det ju bara 10 grader,,, knappt de. jag ska iallafall dit å gratta henne lite, hon som tänkte hoppa av skolan å skit, men hon höll ut och det gjorde hon rätt i tycker jag.

idag ska jag vara i gamla stan typ 10 i 12. ska dit med min historia grupp som typ består av 10 pers? knappt de tror jag. efter de e klart ska jag nog kolla efter ett par skor. ska gå till skopunkten och försöka hitta något där, måte ha skor till klänningen jag ska ha på torsdag så de ser nogorlunda bra ut. men nu så har jag inget mer å skriva så jag sätter punkt här. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0