Solen tittar fram

Äntligen så skiner solen, men jag är inte riktigt nöjd än eftersom de blåser väldigt mycke. men det är klart bättre än regn! Igår träffade jag emelie, vi gick till filmkedjan och hyrde film, det vart Benjamin buttons otroliga liv och sen gick vi till hemköp å köpte glass, läsk å maränger. Filmen i sig va helt okej men den va lite seg, i och med att den är så himla lång så vill man att det ska hända mer saker än vad de gjorde. man fick följa hans liv från när han föddes tills han dog, ibland var den mindre bra och ibland mer bra, jag hade iallafall större förväntningar på den filmen för många ar sagt att den är bra.

Jag funderar på om jag ska gå ut och gå lite, de va typ 3-4 dagar sen sist, men de är för de har varit så dåligt väder. det är även väldigt tråigt att gå ensam och jag vet inte riktigt vart jag ska gå, för det blir tråkigt om man går samma runda hela tiden, men jag får väll stå ut med de antar jag. Nu ska jag bara försöka få i mitt feta arsle i ett par bra byxor så är det bara att börja knata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0