solsolsol

Det var en gång en liten fågel ja en fågel
han bodde i köket och blyger hette han
han ville gärna leka med sina vänner
med sina vänner och det fick han tillslut...



Den filuren va i viktors kök när jag skulle äta frukost, märkte den inte för den va typ under bordet eller nått, men ena katten såg den stackars fågeln och jagade den lite. så jag fick stänga in katten i vardagsrummet, så satte jag mig å käka frukosten å tänkte på hur jag skulle få ut katten, hade ju fan hjärtat i halsgropen, å viktors telefon fungerade inte så hans hjälp kunde jag ju glömma, men jag behövde bara öppna fönstret så flög han ut, känner mig som en hjälte =p



Åkte hem så jag va hemma innan 12, de va skit varmt ute så jag klädde av mig kläderna å satte på mig bikinin å tog ut stolsdynan och började sola. de va skit varmt å färg fick jag direkt, slade i ungefär två timmar sen gick jag in. ville inte bränna mig så mycke =P



Lite brunare är jag än min vita syster iallafall :p



Ikväll ska jag träna lite med några i laget, får se hur mycke bollspel de blir för min del =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0